keskiviikkona, elokuuta 29, 2007

Mitäs sitä onkaan tullut tehtyä?

Voitin Hennan blogiarpajaisissa. Jee!

Kuvasta puuttuu yllättäen suklaa, joka nautittiin eilisen työpäivän päätteeksi. Ruskea Teddy on ihan mun väristä. Luulen, että siitä tulee kissankorvapipo. Kortti päässee koristamaan mahdollisen tulevan uuden kotimme keittiötä.

Mysteerihuivi on valmistunut jo ajat sitten, mutta ei vaan ole tullut kuvatuksi sitä. Tässä pari kökköotosta. Mun blogikuvista huomaa heti, että mitkä on miehen ja mitkä mun ottamia...

Huivi on siis roikkumassa ikkunaverhon päällä ja kuvat ovat 90 astetta kääntyneitä tai jotain.

Blogiarpajaispalkintokuvan taustalla on mun tänhetkinen rojektini eli Hedgerow coat uudesta IK:sta. Lisäksi yritän kutoa vaakatilkkuja kuution verran. Tässä alkua:

Mitäs vielä... Kiitokset blogimuistamisista!
Uusi työ, paikkakunta ja asuntoasiat ovat kyllä vieneet mun aikaa tosi paljon. Osoitteenmuutoskorttia odottelevat saavat vielä tovin odotella. Saattaa nimittäin olla, että muutamme syyskuun kuluessa. Tällä kertaa onneksi vain n. 500 m päähän.

Päivi haastoi minut kertomaan seitsemän totuutta itsestäni. Pidän haasteen edelleen mielessä ja vastaan siihen paremmalla ajalla. Nyt lounaalle ja valmistelemaan iltapäivän fysiikan tuntia.

5 kommenttia:

satumh kirjoitti...

ooh kun täälläkin on valmistunut jo monta tilkkua! hienoa! :)

katinkontti kirjoitti...

Hienolta näyttää tuo mysteeri, mun omani on edelleen jumissa ekan ohjeen viimeisillä kerroksilla :-( Myöhästyneet onnittelut uuten kotiin; tai sitten varhaiset siihen seuraavaan!

Anonyymi kirjoitti...

Kiva kuulla kuulumisiasi. Tsemppiä uuden työn kanssa!

t. JohannaH

Aili kirjoitti...

Moiks Emilia!

Täällä eräs lukion uskontotunnilla edessäsi istunut kurkkimassa ja urkkimassa aikaansaannoksiasi. Kyllä sulta nuo hommat käy! :)
Kaikkea hyvää sinne Kokkolan suuntaan.

Mullakin on nykyään oma blogi, tervetuloa vastavierailulle jahka ehdit.

t. Minna

emilia kirjoitti...

satu_h: tällä hetkellä tilkkuilua hidastaa palmikkoneuletakki, mut enköhän vielä syyskuussa ehdi tehdä niitä lisää

katinkontti: juu ja mun mielestä huivi on vielä paljon hienompi oikeesti. mun kuvat nyt vaan on niin säälittäviä! kiitokset onnitteluista, uuden kodin saamisen varmistumista täytyy vielä odotella kaks viikkoa... hiivatin yhtiöjärjestyksen lunastuspykälät.

johannah: kiitokset! välillä on aina ikävä taneporukkaa, mutta työt vie kyllä lahjakkaasti vapaa-aikaa :)

minnailua: käynkin heti vastavierailulla. hauskaa että oot blogin perustanut. nyt kun itekin opettaa lukiossa, on tullu flashbackeja lukioajoista ja juurikin niiltä kaupinpentin tunneilta ;)