keskiviikkona, lokakuuta 24, 2007

Höpinää ilman kuvaa

Edellisen postauksen visaisen kuvavisan vastauksena on Kauhavan asema.
Siellä useammin vierailleet olivat näköjään heti tunnistaneet paikan. Mulle tuli siellä viime sunnuntaina niin nostalgiaolo, että piti kaivaa kamera esille.
Suoritin arvonnan kaikkien vastanneiden kesken epävirallisen valvojan nettivalvonnassa. Voittajaksi arpoutui johannah. Jos huomaat tämän, laitatko mulle sähköpostilla postiosoitteesi.

Mitäs muuta? Neulottu ei oo viime viikon jälkeen yhtään. Eilen olin paikallisen käsityökeskuksen käsityöillassa tutustumassa uutuuslankoihin.
Tänään odotti eteisen lattialla iloinen yllätys, sillä olin saanut hennalta postia. Bloggerin kuvanlataustoiminto tökkii, joten esittelen ihanaisen puikkojensäilytyskoteloni vasta myöhemmin.

Huivirintamalla tapahtuu sellaista, että päätin purkaa edellisen mysteerihuivin ja aloittaa Mystic Water Shawlia.

Ravelryjonotusrintamalla puolestaan näyttää jo aika hyvältä:
  • You signed up on September 22, 2007
  • You are #35005 on the list.
  • 1566 people are ahead of you in line.
  • 12738 people are behind you in line.
  • 69% of the list has been invited so far

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ou jee, tuttu paikkahan se siis oli.
Minä höyrähdin neulomaan vaihteeksi uutta huivia eilisen innoittamana...näät sitten torstaina mitä siitä tulee.
Minun mysteerit on nyt tauolla siis,mutta kunhan tässä saan salaperäiset paketit matkaan, taidan minäkin mennä "mystisten vesien" pariin.
Huomiseen!!

satumh kirjoitti...

en oo viel päässyt, 109 on ennen mua...